Monday, May 28, 2007

Aku, Aku & Aku

Aku = BOsaN !!!

skrg opis sibok2 ngan doe tu...kejap aku rase aku cam semangat ngan bende tu..kejap cam bosan jerk..ntahhhhh...skrg ni aku kat opis sesorg..cik puan meeting kat old town agaknyer...c julap xbalik2 dr kg..tgk kwn die kawen...itu lebuhrayeee kat kemuning...gua sesorg kat blakang nie..bosan!!! akak manesss g jenjln...bestnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...tgkla...kalu income dah up dari driver leh le p jenjln cm akak manessssss...azalea?!! td aku btol kan subang die...sejak2 dh pakai subang ni maness yooo muko die...pakwe die pon leh tahannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!! wish u luck on 1/6/07 girl!! dah abeh!! bosan!! xsuke!!! weyy nak watpe nie!!! bila mau masok waaa punye gaji wey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: