Friday, July 20, 2007

Aku & 19th JULY

19/07/07 - Hepi Besday to ME ke 23rd years old...!!! Aku suke no besday aku..19/7 sebab...7 = 19 ... 7 dlm 24hours is 19 ! so..still same...lg...ade 7 syurga, 7 neraka, n mcm2 lg bende ghaib yg ade 7..nnt aku tules..kne rujok blk buku tuh..

Kalo ikotkan c Mekna yg 1st person wish...tp...mak aku call 18/07..n my boy pon! ermmmm..xkire ler sape wish dulu, yg penting ado yg igt !! Yg paling syok...ble my boy wish sambil nyanyi ngan gitar karannn die tuh!! lawak btol!! pastu die ckp nk pasang amp..aleh2 ado adiah tersorok maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ehehehhehehe...


Mlm ni kene g umah akak2..aku dah janji ngan pika nak beli kek utk die. Kali ni besday kek aku nama c pika! tak abeh2.."maksu..kakak nk kek epy bertdey to u..." ...so layannnnnnnnnnn...so tonite time wit my family...sian mak jauh..... JRJ pon bg kek..mango kek..sodappppp...

Perubahan aku...besday kali ni aku tak tertggu2 pon..nak compare ngan taun2 lepas..2weeks b4 besday dah ku mention kat semer org!!..smpai org naik bohsan!! ..tp kali ni aku cam...ntah..cam nothing special la..my boy ckp...'tu maknenyer..dh rase nak tue..' n kak noreen ckp ..'that's mean u getting older..' ayarkkkkkkkkkkkkkk!!!

So...HEPI BESDAY KARTINI YUSOF !! ALL DA BEST N MAY ALLAH BLESS U...

No comments: