Monday, January 28, 2008

Aku & 280108

bosan nk mampos arini...ari senin ler katekan..xbest langsong!! satg kne g Celcom la plak...bosan BtoL asek kene p Celcom jerk..xsyok wat keje kat saNe...terkongkong care dudok aKU!!

duit tgal rm5.70, adalah diharapkaN esok gaji seperti yg dijanjikaN..kaLo tak, kete tak Berminyakla.....isshhkkk xsronok ar ari senin!!

Haaa..cite psl AJL 22, Music Magic sebagai teMa.. ape yg magicnyer?? Gmbr yg pusing2 kat blakang pentas tu ke yg boleh dibanggakan? hmmm..bosan je aku tgk..setakat repeat "Music Magic" & asek ckp lirik & melodi tula magic kepada sesuatu lagu ..hmmmmmmmm..tu bkn magic senGalllll... kalo xde lirik & melodi buKan lagu namenyeeeeee... liRik & meLodi syarat tetAp nk wat lagu.....amendeeeeee tah... Kemenangan Estranged mmg aku dah jangkekan utk kategori pop roCk, sebagaI juara Lagu, aku rase they deserved to have it..penulis lirik & komposeR yg fresH mmg di Perlukan dlm industri music skrG ni..xdela asek2 org tuuuuuuu jerK..

Aku rase, laGu2 skrg ni patotnye yg ringan2 & yg mudah difaHam..ala2 lagu Indon..bg pendapat aku, Kasih Tercipta susah nk meNang sebab.......Lagu tu Soundtrack Waris Jari Hantu, soo..leh paham ke Lagu tu kalo tak tgk ciTe tuh ?? mcm laGU Pulangkan by Misha Omar (Soundtrack PHSM) yg masuk pencalonan last year, xmenang Gak even liRik bagus, melodi pon baGUs...tp...sape nk Paham ayat "Bila Bunyi Bersatu, Kau Miliku.." leh Paham kaLo xtgk cite Tu?? lagu Spider yg simple gak yg menaNg....soooooooo zaMan lirik2 puitis or ade maksud tersirat susah dah nk di terime org, tak ramai pon org2 maLaysia nie paham ayat2 camtuh..kalo tak, masekan c Lebohraya tergelak tgk kaki Hang Tuah di highlite kan dlm cite PGL...hahahahha..sengal btol..smpai abg blakang seat ckp .."shhhyyyyyyyyyy".......kan dah maLU!!!

k la, nk rest b4 vrooooommmmmmm ke Celcom Semarak...chhiaaauuwww!!

No comments: