Tuesday, December 2, 2008

Aku & Farah

301108 - Majlis tunang Farah dimulakan dgn kedatangan pihak lelaki jam 4.30 ptg...Farah, my best sedare merangkap best fren luah prsaan semer..die bongsu same cm aku..mslah kami same tp xserupe. Kami tak lg ade insan yg bergelar 'bapa'...ape yg aku tanggung, die pon sameee...mmg sebijik jela mslah kami...cume yg len aku gatal nk brtunang awal..hahahha..haa 1 lg beze, tunang aku putih, tunang die itam2 manes..khing!!

Tema : putih + merah cili + pink...dah mcm umno dah..hahhaha..menggunakan bunge2 idop..mmg cunla weyyy..mak die yg buat sdri..aku pon igt kawen nk gune bunge idoplaa..senangg..xde nk gubah2 ehh..tp tulaa..rm200 je utk bungee..gilee kentang!!!

Cincin die lawoooooo tuu..besar lak tu batu dieee..jelessssssss btol la aku niee..xpe..sabar2...thn depan gak kawen pompuan niee..boleh lak die dulu jln dr aku..heylaaaaa..xpelaaa..rezeki die..alhamdulillah...semoge majlis kami dirahmati..nah tgk gmbr!

* yg ni aku test

* hantaran pompuan

* aku n farah

* farah & Ijan .. dorg kwn dr darjah 5..couple jap pastu break..pastu brtahun2 xcontact..pastu bln 6 thn ni ijan call die ajak kawen trosssss...

No comments: