Thursday, April 30, 2009

Dugaan Lg!!!

Mcm2 jd wey nk kawen nie...semernyeee mencabar kesabaran aku. Kalo nk ikotkn ati aku yg panas nie mmg aku stress dh...tp aku sabar..aku skrg sedang cube utk jd lebih bersabar dlm segala hal...sbb aku nk jd istri yg baik jd kene sbr byk...

Tp!!! ade 1 hal yg wat aku lg tension. Kete guee kenee calar beb smlm..aduhhhhhhlahaiii..dh ler kete tu comel, nk bayor lg 7thn..dhla mmg dah comot. + plak calar baruuuuuuu..smlm gua nk alih kete, tgk2 dh ade calar...ngadu kat Mek, L & J...dorg advise p wat report. Aku pon p wat report b4 masuk opiss..

Dh wat report, abg polis soh tjok kedai yg calar kete aku tuhh..aku xde la nk simply tuduh jerk, tp Mek katoo maybe dorgla kan...bile polis tanye alasan dorg : 'sini petang aa, ale bulak2 main ooo'..leh caye ker?? xmasuk akal langsung!! ye ar..tu mmg tmpat parking kete..brhadapan plak ngan kedai makan dorg kan..Nama kedai Sentul Ah Yap Hokkien Mee. Panass je aku tgk cine tu kan!!! Even xde dpt ganti rugi, tp aku puas atila sbb abg polis dtg sane bg nasihat...

Sabar Tini...sabar bebyk...dugaan..psl borang nikah syg yg xsettle2 pon mmg aku hangen..tp sbr jugak..tp ade trmarah syg sikit ;)) . Syg ckp..pengampunan dosa2 kecil...sabar2...cepatlaa kenduri brlangsung..aku xsbr dah nk lepaskan semer kerisauan yg ade dlm otak aku nie!!!

Ya ALLAH, permudahkanlah segala urusanku.....amin.

polis report

pintu blakang

pintu depan...pjg wey!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: