Wednesday, December 23, 2009

Pernikahan Abg Ipar No 2

131209- Pernikahan abg ipar aku no 2 yg kami pgel ateh. Bertambahla lg sorang biras aku..yg aku pgel kak aisha..umonye byk sikit dr aku tp sekepale ngan aku..Elok ler..esok blk kg xdela aku dok diam jerk ;))..

Pernikahan jam 10am di Masjid Putra, Putrajaya..peh nikah p umah pompuan mkn..tiada majlis sanding diadakan hanya mkn beradap bg menghormati keluarga perempuan yg baru kehilangan abg sulong. InsyALLAH, bln 2 majlis sanding di Jitra umah mak mentua..ketika tu aku sdg sarat ngandung 6 bln..cmnela gamaknyee..saket pinggang wooooo blk Jitra!

* Pengantin brsama Abah & Mak

* Acik (Abg Ipar No 1) & Kak Reen (Biras No 1)..ade ank 3 dh..

* Pasangan pengantin..Ateh (Abg Ipar No 2) & Kak Aisha (Biras No 2..nama die same ngan mak mentua..hehehhe)

* Menantu plg malas..adalah aku! Aku n Suami...thn dpn br ade ank..Suamiku mcm nk amik pingat! Jgn xtau, baju aku tu baju aku grad SKM Level 3 Thn 2003 kot! Besar Gile baju tuuuu..smpai skrg muat lg tau! Ke..aku yg maintain..hehhehe

Suami ade 2 adik lelaki lg yg masih belajar, sorg bakal pelajar di UniKL Bangi..sorang nk masuk form 3 kot!..So, diharap perkahwinan ni kekal hingga akhir hayat..ade rezeki anak awal leh join aku beranak thn depan!! 

No comments: