Wednesday, April 21, 2010

9 Bulan Berlalu ..

* giler lame tak update

Akhirnye..kandunganku kini dh masuk bln yg terakhir, 9 Bulan..kejap je rase mase berlalu. Aku skrg hanye tggu mase je utk lahirkn my 1st cahaya mata kuar tgk dunia yg penoh pancarobaaaaaaaaa...

keadaan aku? 

1. jln dh mcm pequin

2. perot sgt berat n terjojol kehadapan 

3. pusat terjojol kuar 

4. nk duduk or bgn or bareng amat2la susah

5. even ade nyawe dlm perot, berat aku hanye 55kg (mmg kurus gile aku nie..hmm..cmne nk gemok nieeee??)

6. tak leh brdiri lame..kalo degil gak, 1 bdn lenguh2

7. Xde selere mkn da...apsal huh?? 

8. Hampir setiap mlm pk b4 tdo 'cmnelaaa sakit branak nie..hmmm..'

9. Dh lame sgt xkeje, sampaikn aku rindu nk bz2 d opissss...

10. Ari2 cium baju anak...heheheh ibu rindulaaaa...

Keadaan Baby ??

1. Sgt2 aktif even dh masuk bln2 terakhir (ptot movement dh slow dh nie..)

2. Last scan, berat die 2.2kg (hopefully ank ibu lg berat bile kuar k..)

3. Tak kasi ibu tdo mengereng..sure die tendang..

4. Sgt2 bergelodakk bile abah die borak2 ngan die..

5. Bile abah bace ayat suci Al-Quran kat die, die sgt suke..bile abah benti, die tendang abah! hehehe smpai abah ckp..'oooo oohooh..mrh plak!'

Skrg ni baby dh sondol2 di bhgn bwh..ari2 terikkk je perot..n sometimes, aku rase cm nk terterann (tp lom rase sakit)..bile brjln, rase cm ade bende nk kuar..smpaikn aku jln terbongkok2. Tp mak pesan, selagi xsakit or xde tande2 xyah p spitalll..tggu yolaaaaaa..n now, aku sedang setia menanti kelahiran ini...walau apepn yg akan aku hadap nnt, aku pastiii kene hadapp gakkkk..trime yolaaaaa...dan xde lain yg aku harapkn, semoge semer brjln lancar dan baby ibu sentiase dlm keadaan sihat..

Aku pasti akan rindu saat2 dr mula ngandung until now bile dh brsalin nnt...(manje lebih beb!)

No comments: