Monday, January 12, 2009

Aku & 2009

Welcome 2009...

Thn ni, permulaan hidop aku penuh ngan virus2 !! asek saket je aku niee..aritu batok 3weeks xsudah2.. brbotol2 ubat batok ku telan (stoneeeee), tak gak baik....xleh jd, niat dihati nk g klinik tp disebabkn poket yg hujan, g klinik kesihatan..mak aiiii..kol 7am aku g, kol 11am pon aku lom dpt daftar lg..tu br daftar..lom nk masok bilik doktooorrr lg...lg2la aku sakettttt...


Tak tahan nye psl, aku g gak klinik, tp klinik Al-Zahra (paklang zaidi nye tmpt keje..paklang c syg) kat bangi nunnnnnnnnnnnnnn...dptla ubat batok, antibiotik & ubat kahak..baru batok nk elok, aku dilande demam..muntah2, beri2..aduhhhhhhhhh..smpai aku xtahan dah..p gak spital..
Dan...didapati..air dlm badan kurang..kene masuk 2 botol.....






1 berite gembire...Jolie kuu sudah beranakkkkkkkkk...3 ekor..khing!! brtambah2 keluarge aku haa.....


No comments: