Monday, June 29, 2009

Cerite Disebalik Gmbr2...

Xtau nk cite ape...aku nk tepek gmbr2 then cite jela eh..

Tgk tu..tu adelah cakaran dr kucingku yg bernama Kakak. sebabnye? c Syg pancutkan air kat muke die, mase tu lak aku tgh dukung Kakak..tros kakak melompat & meninggalkan cop kuku!

Hhaaaa..Ni laa pesaing KFC iaitu RFC (Radix Fried Chicken). Ayam2 yg diternak hanya memakan bende2 organik..100% halal. Masih baru dan hanya mempunyai 2 cawangan di Malaysia. 2 2 di Kedah. Bolehlaaa rasenyee..dgr citelakan, dulu die gune kaler Merah-Putih tp ade ure2 mengatakan KFC nk saman..tros dorang tukar jd Oren-Putih. Menu same..ayam, mashed potato, radix cola, wedges...haaa tp xde coslow(xtau eje ;)) ). Bg aku, kalo lapar leh laa..dr xdo..still xleh lawan KFC lorr...

- Jumaat lepas, selepas tidak jadi p tabung aji (diahnye hal), aku digese ke pejabat agama kuala selangor utk mengambil surat nikah (hanye boleh diambil oleh suami isteri saje)..cam best jerk dh ade surat nie..pehtu tross ke menara selatan, shah alam utk membuat kad nikah..10/7 baru siap.

- dah tgk..mmg best..optimus prime mati di tgh2 crite..soo hero tu berusehe nk idopkan blk optimus prime menggunakan matrix yg terbuku di makam waris2 prime..dlm mase yg same megatron sedang cube idopkan the fallen yg mampu sedut cahaya matahari..apetahh..yg pasti gelap jela bumi nnt..hahahhaha...hanya waris prime saje yg leh musnahkan the fallen..best wey..p tgk..lawak pon ade..heroin cun nk mampusss..tetek cm sedap je aku tgk ;))

- Haaaaaaaaaaaaa kegemarannnkuuuuuuuuuuuuuu...kat sano kuar 15/7, kat malaysia 16/7, besday aku 19/7..hahahhahaha sempat lg! last year kuar 11/7..patotlaa aku ni bagai ade jodoh ngan harry potter ..asek kuar bulan 7 je haaaa...gua xsabar weyyyyyyyyyyyyyy...by hook or by crook, aku mesti tgk 16/7 nie!! aku pakse c syg cari tiket nnt!! yesssssssss xsabooooooooooooooo dahh!!

No comments: