Wednesday, June 3, 2009

Nama Saya : Puan Kartini Yusof

Yes i am...pd 29/05/09, kire2 jam 10.15pm..dgn sekali lafaz, aku sah menjadi isteri kpd Syg, Muhamad Shukri Abu Bakar setelah mengikat tali pertunangan selame 1 thn 7 bln...Alhamdulillah majlis tamat dgn sempurna ...dan aku masih di duga disaat2 utk brgelar isteri.

Jam dh hampir kol 6pm, tp wali aku masih tidak menampakkn lg air muke nye..Ya ALLAH, mase tu ALLAH je la yg tahu ape perasaan aku..Mcm2 dh aku pk ape jd kalo wali xsmpai. Jam 7pm, arma bersedia menyolek kann aku...tp fikiran aku maseh trpk2 ape dh jadi dgn wali aku. Waktu nikah hampir tiba, tp wali xtibe2..boleh?? bygkanla perasaan aku time tuu...Jam 8.10pm baru laa aku lege bile wali dah smpaii...& kebetulan pihak lelaki sedang dlm perjalanan ke masjid An-Nur, saujana utama 1 .

Jam 8.30pm, rombongan perempuan berangkat ke masjid. Sekali ade majlis tahlil la plakkk...ade org meninggal xcident..utk menghormati jenazah, kami kene menunggu sehingga selesai majlis tahlil. Naseb bek jenazah xdibawa ke masjid..kalo tau mauu semer lari kan?

Jam 10.15pm cmtuh, dgn sekali lafaz, kami sah sgbai suami isteri..Perasaan aku?? dah ar panas..berpeloh2..aku cm blur2 n risauu ketika tok kadi menanyekan Rukun Nikah pd Syg..Suare syg xdgr mase lafaz nikah tu..jd aku xberape nk feel..;)) Dh selamat semer, pihak lelaki dibawa kerumah aku utk menjamu selere..boleh lak mihun xcukupkan...syg ckp family die 20org, aleh2?? ...dah mkn semer....kami mengadakan majlis batal air smayang di pelamin yg tersergam indahhhh...Syukur sgt2, majlis yg aku impi2kan tercapai jugak...

Dah..jom layann gmbr2...

*pelaminku yg cukup indah...thanks to arma & frens...suke sgt2..pelamin ni wat aku tersenyum puas...

* Selepas majlis batal air smayang..posing sikit kt pelamin..

* ketika bersanding..Jambu jd pengapit bidan terjun gare2 pengapit aku xsihat...

*Even xtau nk posing, posing gakla..Pn Kartini Yusof & En. Muhamad Shukri Abu Bakar

* suprised wedding cake, sponsored by Jambu & Lebuhraye...thanks sgt2 kt korang..aku btol2 suprise!!

* aku kini bergelar Isteri ....semoge aku jd isteri yg baik..amin...




No comments: