Monday, September 19, 2011

Berpantang

* Ashraf Muslim dh sanding...tetoopppppppp xcun! xsajak! xsajak! xsuke!!


Arini genap 24 hari usia adik n aku berpantang. Spt sedie maklum, kali ni aku brpantang di umah mertua, Jitra Kedah...xbyk beze brpantang di umah sdri..cume kt sini lebih displin sbb malu kalo ckp 'xnak' kt mak mentua..kalo mak sdriii, aku langgar jerk..n mak confirm ckp ' sukeati kaula, bdn kau, esk umo baru 30lebih dh sakit sane sini'..itu kalo mak sdrila..

Mase pantang ank sulung, time cuace tgh panas...stokin aku pakai kejap je..siap pakai suar pendek! xthn panasnye psl...xde mkn ubt ape2...ais?? gua santakkk jgak..xthn panas nye psl...mkn? ari2 mak aku sediekn ikn bilis+lada hitam, msk singgang....dh nk abes pantang barula merase ayam goreng....

La ni? haaaaa...ari2 plak ikan haruan..sup ikan haruan..xpon, haruan goreng. tp tu 2minggu pertame...la ni aku dpt dh ayam goreng, serunding ayam, ayam msk sambal tp xpedas..hahhahah..kek coklat...roti jala mkn ngan susu..haaaaa..kt sini mcm2 gak aku dpt mkn..tp air?? totappp air suam...tp cm biase arr, mak mentua tdo aku pon.......amikla seketul 2 je ais...panas weyyyyy xthn...

Dulu, even aku brpantang ...pinggan mkn sdri tetapla kene basuh..skrg??? pinggan pon mak mentua xkasi basuh. ishkkk, boleh ke mkn xbasuh pinggang? tup2 org tua basuhkn??ishk..aku mmg xreti...lg2 aku suke bauan sabun tu kan..asal aku abeh mkn je, mesti mak ckp ' xpe tini, tinggal je..tgk adik..'..memule aku ignore je..agknye mak mentua aku prasan akn ke-ignore-an aku ni, sekali die sound daaaaaaaaaaa... ' jgn main air sgt, sejuk...esok2 bdn awk yg sakit2...'...yeahhhhhhhh...La ni dpn die aku xbasuh, blakang die aku basuh ape yg ade dlm sinki tu..bkn byk pn...cwn aku jerk! hahhahahh

* ishkkkkkkk adik plak bgn!!! sambung nnt2la..kecoh ar c adik nie!!

No comments: