Friday, September 9, 2011

Luth Fahrie Bin Muhamad Shukri

jam dh kol 12.33am, aku masih lom tdo..sbb teman suami di KL yg sdg buat proposal...tggu kt fb..hhehehhehe how romantic!!! sesekali brjauhan br terase cm rindu gile2..time2 nila trflash back blk jasa2 suami utk aku yg buat aku brgenang air mate....air mata rindu..(xdpt bygkn perasaan mak yg dh kehilangan abah 11 thn..)..

ok2..nk cite psl nama adik..diawl2 pregnancy, suami asek ckp baby boy...bile scan mase 5 bulan, doc ckp maybe girl! wahhhhhh sronok aku kalo dpt sepsg! soooooo...aku pn siap2 dah search nama baby girl...yg pasti, utk baby girl aku teringin letak nama HANNAH...tp, blm rezeki kami dpt ank ppuan...jantina adik disahkn ketika kandungan 8bln..confirm boy...

Utk nama ank, suami mmg nk dahulukn dgn nama-nama Nabi...mcm abg, kami pilih Yusof..Utk adik memule suami nk letak Ayyub ok! hehheheh kebetulan nama tok die....adehh..aleh2 die pilih Luth plak...then utk 2nd name suami bg aku peluang utk letak nama...

mkn mase gakla aku n cr nama...smpai aku pinjam buku nama2 bayi kt Mekna..tp! nama Fahri aku mmg dh brkenan lame..selain dr start huruf F (sama cm abg), aku minat watak hero cite Ayat-Ayat Cinta..muhakakakkakakkaka..slow & steady jerk..tp dlm buku langsung xde makne ! cr punye cr...trjumpela maknenye... Fahri membawa maksud "sukarelawan/pembantu"...oklaa tu dr xde makne kn? Ant nama2 pilihan aku bg suami :

1. Dhiyaa Eddin - Dhiyaa (xigt plak aku pe maksudnye), Eddin (agama)
2. Luthfil Hadi - suami xnk sbb Hadi nama laki Mekna..hahhahahha
3. Luth Zuhdi - Adik ipar bg, Zuhdi brmaksud Zuhud..yg rendah diri...
4. Fawwaz

Last2 suami pilih Fahri jugak.....sedih wooooooo cite Ayat-Ayat Cinta tu..tresak2 gakla aku nengoknye...sooooo tetapla nama adik LUTH FAHRIE.....kami pgel, adik Luth.....semoga adik ensem cm abg, jd ank yg soleh..berjaya dunia & akhirat....Ibu syg anak-anak ibu..dunia & akhirat...

No comments: