Thursday, February 22, 2007

Cmne Leh Jd Cmnie ?!!

Smlm dorg g main badminton..aku xjoin pon. Siang tu mmg aku cam dh malas2..memule mmg aku plan nk lepak Dia..tp bile Dia decide nk follow geng2 aku pon mlsla nk kaco ...kasi chance!! ye ar dr kames smpai senin asek layan aku jerk..so aku bg le ruang die nk enjoy tnpe aku.....tp..yg peliknye kali ni..apsal tah malas aku kemain lg...salu penat camne pon kalo Dia ade aku sure ikot..xkirela kemane pon!! balik kol bape pon tarak hal..tp smlm aku xtau apsal. Ngantok kot.....sbb cuti ni aku g blajar keje jerk...so tula alasan aku bile Dia soh aku ikot....tp sbnrnye penat bkn alasan utk spent time ngan geng2........

Dlm kol 11pm++ aku tgh siap2 nk tido..aku dpt berite burok dr Dia. Dia bgtau yg akak manes pitam mase main badminton!!! trok katenye...terkejot gile aku!! tros aku call c pendek tanye..mmg btol akak manes pitam..n ade la lg kesan2 yg tggl sbb die pitam ..;)) then aku brckp ngan akak manes.....sian die..bkn niat aku nk gelakkn die tp....tah maybe sbb 'kesan' tu yg buat aku nk gelak kot...tp berkace gakla mate aku mase tgh ckp ngan die...xsangke jd cmtu kat akak manes......................camnela akak manes arini..tulaaaaaaa apsal xwarming up dulu?? main langgar jerk??!! huh!!!! keeeeeeeeeeeeee....sbb akak manes kuat sgt brkerje?? hmmmm..better g cek jantung laaaaaa......k akak manes..we all syg gile kat akak manes!!! apepon 'jd' pd akak manes skrg...kiteorg tetap chentaaaaaaaaaaa akak manes!! hengat tuh!!!

No comments: