Saturday, February 3, 2007

Dia V

Die kat kg skrg nie..blk tgk tokwan katenye. Dari kames aritu lg die dh blk....Rindu gile2 kat die. Lg2 ari jumaat..salu ari jumaat sure aku g jumpe die..tp skrg die kat kg plak...adusssss..sekse btol laaaaa! Tp xpe..even die kat kg..1 ari byk kali gakla die call. Haaaaaa..esok die blk!! Cant wait 2 see him..ntahlaaa...apsal tah aku rase die jauh sgt..salu kalo die ade kat kl pon bkn ktorg jumpe sgt pon..still rase die dekat even xjumpe but bile die kuar dr KL ni..aku rase cm kene tigglkan jehaaaaaaaaa...pastu plak aku wat keje tgh2 mlm..then dgr plak lagu Dewa-Larut..die bg aku lagu nie..katenye kalo aku nk tau ape yg die rase psl aku die nk aku dgr lagu nie..guess whut?? aku leh meleleh plak!! rase cam kene tgl la plak!! xpe...'sygkn bini tggl2kan..' eh! bini ke??!! ehehhehehe..one day 1 guess!! khing!!!! sure akak manes suke kan?? kan?? i know that la!!! jgn tipulaaaaaaaaaaaaa!!


Dewa - Larut

Mungkin aku pernah juga merasakan cinta
Tapi tak pernah seindah ini
Mungkin aku juga pernah merasakan rindu
Tapi tak pernah sedalam ini

Mungkin kamu takkan pernah percaya
Bahwa sesungguhnya Aku telah terjatuh ............................

Ku....akui... aku telah Larut....
Larut ke dalam, kamu, yang ku cintai .....

1 comment:

treefwog said...

heheeee.. ye.ye.akak manesss suker.. sukerrr sangat kalu tiniz getiz tak mainkan hati anak jati aloq stuck! kehkehkeh.. larut.. jgn tak larut.. skunk neh tgk terapung
dowh..