Tuesday, May 26, 2009

Meh kongsi ..

4 hari lg...aku akan menjadi isteri yg sah kpd Muhamad Shukri Abu Bakar. Persiapan semer berjaya lancar. Meh nk kongsi cite psl persiapan...manela tau ade yg brkenaan ngan akunyee majlis leh laa booking tempah yg same (trutamenyee utk L & J)..Sebelum ape2, aku nk say thanks to all yg byk bantu aku dlm wat majlis nie..eceh2 cam ade wedding planner la pulok!...Ape yg aku harapkn adelah 1 majlis yg sederhana, simple & sweet2 akan trcapai....

Pakej Perkahwinan

Aku menggunakan khidmat Arma Wedding Couture.  Pd sape2 yg berminat bolehla intai2 http://armacouture.fotopages.com/ utk tgk koleksi2 yg ade. Aku harap, mereka2 dpt merealisasikan impian aku utk majlis perkahwinan yg bertemakan 'Sweet' . 

Photography

Niat sbnr utk tlg bisnes kawan2. Lgpon aku mmg suke care die mengedit gmbor2..To Shah & wify, Gud Luck yeee..hopee gmbr2 leh aku simpan utk tatapan anak2 cucu nnt.. -->> http://www.sharizals.net/ 

Spa & Sauna

Aku menggunakan khidmat De Village Spa, Jln Elmina 2, Saujana Utama Sungai Buloh. Area2 umah aku jer..Pakej raja Sehari RM220. Sauna, Body Scrub, Mandi Susu (leh pilih mandi susu or mandi bunge), Body Massage, Facial treatment, Pedicure & Medicure. Sape2 yg nak..leh call 03-60384425

My Mehdi

Org kate xelok pakai inai lukis2..Tatoo katenye..but for me, terpulang pd niat masing2. Actually, bersanding ni ponn org katee adat india kan?? soo nape lukisan inai lebih hebat dipertikaikn dr acara sanding?? .  Niat aku utk berinai adalah : utk nampak tgn lebih berseri2, lain dr org2 yg dtg tu nnt...kalo kawen xdo inai kurenng serinye..;)) So, utk kawen nnt aku harapkan lukisan yg simple & inai yg merah itam..aku gunekan khidmat Jewels Bridal & Services, Jln Bidara 10, Bandar Saujana Utama gak la..dokekk ngan ghumahh! Leh laa kalo korang nak call : 012-3569797

Hantaran

Tiada menggunakan mana2 khidmat profesional. Hanye mak teh aku saje...die mmg suke gubah2 & salu wat hantaran ni..soooo...aku gune khidmat die jelaaa...Haa, tak lupe jugak, dulang mak limah, mak c L..mekaseh yee makcik..saye pinjam 12, tp pakai 11. Lg 1 tu simpan manela tau kann...

Catering

Makanan utk tetamu & pengantin disediakan oleh Awang catering, yg bertapak di Selayang. Mknan die mmg sedap!!!  Herge die amat berpatutan. 1 pale RM8.50 termasuk dgn 14org pelayan. Kepada kekwn yg suke ngan makanan die nnt, kalo nk tempah leh la call : 0133606685

Khemah

Pakcik ni beb..heylaaa...aku xtauulaaa...mcm xconfirmm jee aku tgk..bile aku call, die mrh sbb asek call...hahahhaha..tp tanye lg alamat aku kan?? Xpela pakcik, janji ade yer...kain kaler putih + pink lembut ok pakcik...6 khemah sudah memadai.....murah tau..1 khemah pakcik ni amik RM250 jerk...sape nakk?? Call la sdri kat no : 0126931761

Kad & PA System

Ni c Syg yg settle kan...Nak tlg bisnes kawan kan..so gunela kawan2 sdri..http://www.myspace.com/dayxstudio

haaa ape lg huh?? aku pon blurr...nnt kalo ade yg korang terkenan yg mane2 bgtau le yer..k dahh

No comments: