Monday, August 17, 2009

Macam2

Xde pe yg brlaku...adela sikit perkare2 sedih yg aku terpakse adap..sikit jela tp..layan jela gmbr2 aku nie ...................................................................

Ini Hero n Ibu die..Jolie..mase ni Hero baru pandai brjalan..so ibu salu xkasi Hero turun. Asek trperap dlm bilik jerk..cian Hero..but now, Ibu xbalik2..ritu die kuar..last balik hari senin lepas..smpai la ni xbalik2..sia Hero yatim piatu..nk nenen pon xdpt..die cari2 nenen kat abg die..sian sgt..rindunyee kat Jolie..tah apela kabar die..mati ke..kalo mati, xjumpe plak mayat die..idop ker? kalo idop apsal xblk2? ujan pon die xblk...jolie..................................

Ini mereka 1 keluarge..even sempit tp nyenyak jerk sbb dorang tauu semer ade...la ni ibu dh xdeeee...sian dorang...

Haaa..ni muke Hubby ku mase xcident...ni tgh saket nie..tgh tgu doc pgel...naseb bek xde calar2 trok..sian Syg...mlm tu punyelaa aku xleh tdo sbb Syg meraung2 saket. Sampai aku xtau nk buat ape dahh..last2 aku tampal koolfever jerk...

Ni ruang tamu opiskuuuuuuu...bos soh kemas lain, tp kami dh trover..kami curik kusi bos letak kat ruang tamu..sorry boss....

Ha ni...Ini adelahhh baju sanding aku !!!!!!!! Didalam majalah pengantin edisi bape tahh..cover depan Elyana. Muat model ni ngan size aku erk?? ..Die besar sikitla dr aku nie..cantek rambut die kan...

No comments: