Monday, August 9, 2010

Reunion

31/7/2010..after 9 years.. reunion class dijalankan di Restoran Rasta, TTDI.. reunion utk bdk2 form 3 & form 5..kelas2 yg terpilih jerk..sbbnye..ktorg kire rapat gak ar dulu...tp, ade gak yg p gatal jemput bdk2 kelas lain....dahhhhhhhhhh... timbul la persoalan nape xdijemputla...apelaa..eh..eh..sukeati ar!! org xjemput, dendiam sudah..nk tanye2 plak...jeles tau!!

ikot plan, berjimba time start at 8pm-11pm...biaselaa..janji mulut... sah2 nk tggu maghrib..siap semer, even xmakeup..kol 8.10pm br aku kuar umah... aku ni pemandu berhemah..smpai umah mekna dlm 8.45pm camtu...dgn ujannye..sampai rasta dlm 9.10pm cmtu...mase ondaway tu 2 member call aku..pasangan yg dulunye brcinte kat sekolah..2 2 call aku...

yg ex gf nye tanye jln... ini Amoi 1 kete ngan Mama Bella..gune gps lg! dr selayang nk ke rasta tu lalu DUKE !...apsal lerrr korang xlalu damansara jee haaaaaaaa...xyah cucah2 masuk duke tuh!..

yg ex bf nye plak...call aku tanye aku kat mane...segan katenye kalo aku xde ! haiyaaaa...sejak bile plak die ni pandai segan ngan member2 sdri. gedik kan ko!!...actually, dulu mase sekolah, aku ni kire bestfren utk psgn nie..hehehehe..baik gfnye, baik bfnye...ala2 org tgh ler antare 2 nie..org tgh baik ok! bkn org tgh xbaik k!..

sampai2...terjerit2la yg pompuan2 niee..heheheh..pakkanlaaa aku ni dh jd ibu, kalo lom kawenla..mmg aku rase nk loncat2! gile best jumpe member2 lame!! lg2 Mama Bella... 'besar' btollllll perubahan yg brlaku kat Mama Bella nie!! hehehehhehe...tema color yg aku suggest mmg menjadi! Yellow!! semernyee sgt2 comel..heheheheh..

borak2..start mkn pon dh kol 10pm...tggu bdk2 yg lom sampai..xde aktiviti pon..sbb mengambil kire ade yg dh berlaki n ber anak!..so aktiviti hanyela...berborak..chit chat sambil mkn2..semer menu aku mkn k! dan.........akula yg plg last sekali abeh mkn...bak kate Pak Mat Jampuk ' C Tini ni..sekali suap, 4 perkataan kuar..tu sbb lembab!'..boleh?? ..aku aseklaa kene bahannn ... ' Asal ade Tini je..gambar mesti blurrr'...hahhahaha... kekwn mmg suke membahan aku..sbb..aku pon suke membahan dorang! muahakakakak..

' Hasrina duduk mane skrg? ' ..dialog ni mmg gua xleh tahan dgr! tah apsal tah member aku sorang ni skema gile!! pdhal mase sekolah pggel 'Sina' je...pastu plak... ' okla...tgn aku ni aku tertendang sdri'..haaa..ni lg gua tak leh blahh!!..kat org lain die ckp jatuh men futsal..muhakakakka opps! kalola die bace blog nie...kene dh aku nie..heheh sorry ar geng!...

Reunion ni akhiri dgn amik gmbr bramai2...pengagihan doorgift n signature kat signboard...mmg sgt2 best jumpe member2..lg2, dtg single mingle tanpe suami n anak..hahahhahaha..bak kate amoi ' WIVES NEED TIME OFF ' !! btol btol btol!! ...enjoy da picture!

* makanan...semer aku mkn..dessert askrem ok! 

* tgk aku..jeles c Achol amik ayam tu!

* Aqish.. Mem tokey restoran..gile best layan Sisha..kalola aku leh join..nk join, tp memandangkn aku bf Faheim, trpakse lupekn niat..

* Aku n Mama Bella

* Ibu Faheim, Bakal Ibu..dan C Dara..

* Semer yg hadir..

* Kene sign b4 amik doorgift

* Signature aku pon dorang sabotaj ok!..plg atas sekali..xnmpk ape! chiitt!!

* design By Kechik










No comments: