Wednesday, December 1, 2010

En. Potter Punye Pasal ....

Alkisah..aku mmg cmni..kalo kate nak, nk jugak..tp tgk ape yg aku nk laa...kisah aku ank beranak p tgk Harry Potter.

Jumaat mlm, mak aku g tdo umah akak aku kt cheras...so tglla kami 3 branak. So kekonon nk bwkla ank jejln, brjln brsame2 luang mase ngan ank...planning nk tgk Harry Potter dgn abg ipar n biras..depa pon dh book ticket..tup2 akak aku nk dtg plak jumaat mlm tu...kebetulan, mak aku plak jatuh tangge smpai bleeding teruk..ajk p spital merayu xnak...takot perot kene ptg memandangkn die mmg ade penyakit (gua mmg xleh igt mak gua sakit ape, kalo dpk2 mmg gua leh ilang iman sbb asek trtanye2 nape aku diuji cmni..ngilu2 ati aku nie)...so family 1stla kan..

Sabtu..adalah ari mengemas umah, basuh baju (brgunung2 lg xlipat..kpd org2 kreatif diluar, sila cipta mesin lipat baju!!!! )..tup2 ptg mak aku call, soh dtg cheras anta ubat die...so mlm kami p ler..igtkn nk tgl ank jap nk lari p dating 2 org. Tp...memandangkn isnin-jumaat dh bz so xjd...hangkot sekali arjunaku itu...kami p manee??? haaaaaaaaaa ibu nye psl, faheim kene tgk wyg! hahhaha

plg dekat g ler leisure mall, amik midnite supaye faheim leh tdo...b4 tu, p mkn dpn tasik permaisuri..ddkkn faheim dlm chair bdk2 tu..lawak btol! trjerit2! hahhaha..mau gakla duduk..ketok2 meje..suapkn mushroom soup..hayak sane sini kasi die letih..mate n kening pon dh merah...aku ape lggggggg...tepat 12.25am ktorg msk wyg, diringi doa supaye faheim xnanges..seat pon aku pilih yg blakang2 jauh dr org...dh pesan ngan suami siap2 .."kalo ank nanges, Syg bwk ank kuar ok.." hehehehhe demi en Potter...............................

masuk je wyg, bulatttt mate faheim...lom gelap lg...die pon tgk iklan2 tu ye2 jee..mcm phm! duduk menyandar kat abah die..seriusss gile tgk...bunyi2 kuat tu xde pon trperanjat...mcm dh besar sgt..adela dlm 20min iklan...tp dh nguap2...start je en potter..aku tgk..die dh lelap...fuuuhhhh mekasehla faheim...pehtu aku pon amik faheim baringkn ats peha aku n susukn dia...syok je die isap..tetibe! die terjerit menangess...adussssssss gua dh glabah dahh..die mrh aku betolkn kedudukn..xleh kaco langsung die tdo..kuat gile nangesss...terus suami amik..baringkn die kt bahu..tepok2...diammmm..selamatttttttttttttttt smbil tutup telinge die..alhamdulillah laa..xde pon die trperanjat2...yg plg kesian Suami akula...hahahhaha 2jam 1/2 ank brpaut kt dada...naseblaaaa.....jgn kaco date i dgn en potter ok!!..nway, thanks to hubby n arjunaku mbanje2 ibu..sbb teman ibu!! muaaaahhhhhssss


2001- Harry Potter and The Sorcerer's Stone. kiutt kan en potter..hehhehe..suke part dorg main chess..

2002 - Harry Potter and The Chamber of Secrets - mase ni en potter sgt kiutt..alahaii rambut die...

2004 - Harry Potter and The Prisoner of Azkaban - besar dh...

2005 - Harry Potter and The Goblet of Fire..maken ensem ko Nak! hehehhe

2007 - Harry Potter and The Order of The Phoenix.

2009 - Harry Potter and The Half Blood Prince

2010 - Harry Potter and The Deathly Hallows Part 1 - episod yg mencemaskn..bile no way to run..& harry?? suke sgt time harry menari dgn harmonie..kiiutttttt...hehhehe


xsbr nk tggu part 2..n the last movie of Harry....n pasti akan rindu Harry n the geng...dr kecik smpi bsr..masing2nye mukee ...Ron jelaa kureenngg..hahahha tp suke jgk..n Harmonie sgt cantik..since the 4th movie kot dh nmpk die cantik...

n im counting to July 15, 2011 ......n yg ptg besday die 23 July 1989...dekat2 ngan I 19th July..hehehheheh..hehehhehe...














No comments: