Monday, July 7, 2008

Aku & Angelina Jolie

Haa..aku skrg brkwn rapat ngan Angelina Jolie tp bkn actress tu..hehehhe..anak kucing..
Kami nama kan die nama tu sbb die kasar gileee..asek nk menggigit jerk..dhla gigi tu kecik n halus..kene lak tang taring tu kan..asek nk main je keje die..org nk tdo pon die nk main gak..

Nk tdo atas bantal jerk...kalo aku baringla, die nk tdo..die gigit pale aku nie utk merampas bantal tu...ishkk..kecik2 dh jahat!! aku kalo xtahan sgt aku mandi kan die jerk..

camne aku leh dpt die?? 2 last week kiteorg blk keje..adela sekor anak kucing ni brkeliaran..miau2..pastu die ikot je ktorg..smpai2 umah, die jenguk2 dlm umah, tros die masok..dan2 tu aku p beli mknan die..ingatkan nk kasi die main 1 ari je..esk nk p keje ingat nk letak luar..tp xsampai ati plak...1st day die tido umah..dah tjok pngai..jahat nk mamposs!! yg lawaknye bile tepuk2 die tido..hahahah..jahat2 manje gitu..then letak dlm kotak..aleh2 tgh mlm memekak nk berakkkk rupenyee..ajar die berak kt toilet..naseb baikkkkkkk dgr katee..smpaii laaa nie die pndai berak toilet..disebabkan die kasar nk mampos, ktorg sebulat suare bg nama angelina jolie..nama pendek jolie jerk..betine ok!
so skrg, diela kwn baru kami merangkap toy kami...sonok layan die juz xthn die gigit jela..
* die brjaye rampassssssssss bantal aku !
* dh kebentak & puas main..die membuteeee
* Nama : Angelina Jolie ..Nick : Jolie

No comments: