Wednesday, July 2, 2008

Aku & Majlis

290608 - Majlis Pertunangan Maszni Murni Hassan..adik sedareku..mak die n mak aku adik-bradik..hmm umo die & pasangannye 22..mude2..lantak dorgla..cam biasela, kalo nk wat majlis2 cmni mmg byk dugaan..aku ade gakla tlg2..dr ari jumaat smpi ari ahad..lotehhhh dennn..aleh2 aku yg demam..



Hantaran dr lelaki 7, perempuan 9..same cm aku dulula..tgk gmbr jela eh! sekali-sekali ade majlis cmni mmg best..sedare2 dtg umah..same2 wat keje..penat mmg penat..makcik aku byk kali nanges..penatnye psl la..ptg tu mknan yg disajikan adalah, nasi ayam..pergghhh..mmg sodappppp..tp wat nasi ayam lg mahal weyy..ayam nk kene byk..dorg siap berkanopi haaa..siap 4 kanopi! atok aku ckp baik nikah je tros...pihak lelaki dtg smpi 15 kete!! gilo ko apo! naseb time aku xsmpai 10 org yg dtg...atleast kalo nk ikot adat..ikotla betol2 kan..ape2pn, alhamdulillah semernye selamat..tiada sesi prgadohan mletakkn banje hantaran..nk letak byk..bykla..sikit..sikitlaa..xkirela skrg ni mahal ke ape..janji bakal laki tu mampuuu..kalo brhutang baik xpayah!! kalo stkat nk hantaran byk2 utk brlagak..'luuuu pkkkk arr sdriiii'..ntahla..hak masing2..

Lg 1 yg mnjadi kebiasaaan..kalo majlis2 cmnie..kalo xkene kutuk ngan org2 xsah! ade saje yg xkene ngan hantaran la..baju la..kaler xlawala..bg akula..sape yg sound2 cmtuh..jelesss sbnrnyee..die xbuat die xtau bape byk yg akan kuar kan..kalo wat mjlis gune duit org lain xyah nk brlagakla..try tgk gune duit sdri dr a-z ..sure trcungap gak..da..tgk jela gmbr2 tu..






*maszni murni & hantarannye



* biru dr pihak lelaki, gold dr pihak prempuan

* dorg 1 family


* welcome 2 myclub dearr


* nini & fiance (nuar)



No comments: