Monday, July 28, 2008

Aku & Mcm2 Hal !

Argghhhh..mcm2 hal jadi kat aku lah! Dugaan...... ade kebaikan di sebalik kesusahan....

24/07/08
- Bwk mak p checkup, 04/08 mak kene wat MRI then 12/08 ade appoitment ngan fisioterapi, 14/08 jpe doc neurology regarding the MRI result...23/07 dpt berite kematian paklang ku...lepas jpe doc, g rawang tgk jenazah...dah settle2..blk umah rest...mlm kuar naik moto nk p beli lauk..tup2..aku kene langgar!! :(( ...kaki ku tersepit di antare moto n kete cine bodossssssss tuu..dlm kwsan perumahan ponnnnnnnnnnnnn nk laju2.. bangang!! kejadian kol 8.45pm..turun bukit di selekoh...syg benti moto sbb nk bg cine tu lalu dulu...tp malangnyeeeeeeeeee cine tu xnmpk kiteorg..bummmmmmmmmmmm..die langgar blakang moto syg, yg mane aku pembocengnyeee..kaki ku luke2..bengkak2....aku dikejarkan ke ospital sg buloh, x-ray n cek2 xde pape..alhamdulillah.......doc nk bg MC tp aku reject!! ;)) sbb keje byk..................


* luka di bawah bulu laliku ...

* no giliran...time ni kaki ku nyut2...
25/07/08
- aku dpt suprise birthday present from my oldest sista... 1 jambak bunga & seutas jam tgn Leno bkn Lina tau ;)) .... siap anta kat opisssss...
* jam tgn dr kakak..thanks kak...
* jambangan bungeee yg dtg ngan jam tu..

27/07/08
- sbg anak, aku jujur ngan mak yg aku dh dpt increment...aleh2..mak buat kptusan utk benti keje..aiyakkkkkkkkkkkkkkk...ini brmakne..i will pay for her car..mkn..duit banje...kalo dulu brdua, kalo xde duit atleast mlm leh mkn burger...ni mak ade, xkan nk bg mkn burger je kan?? ingatkan leh laa slow2 start beli brg2 kawen, cantikkan kete....nmpaknyee lom rezeki....die kate die dh penat brkerjee...hmmm sbgai anak, xkan aku nk kate xyah kan?? aku trime dgn ati yg pasrah... mungkin ALLAH nk bg aku kesenangan dsbalik kesusahan...YA ALLAH, kalo ini la takdir yg ko berikan pdku, aku redha... tabahkan hati dan imanku utk menerima ujian mu....

Syg...kalo syg bace blog ni, org mintak maaf byk2 sbb libatkan syg dlm hal org...

No comments: