Thursday, September 2, 2010

Ramadhan ..

Lg seminggu je nk raye br aku nk wat n3 ni..hehehhe gile mls! Cite byk, tp mood nk nulis plakk cm hampeh...

Ramadhan Mase Bujang :
oooooooooo..sgtla best! sahur mak yg sediakn..dh siap semer br kejutkn aku..lps sahur terossss tdo..mak jgak yg kemas2..tu awl2 posela...tgh2 pose lg sedap. xbgn sahur trossss..hhahahahah gile mls nk bgn. smpaikn mak dtg kt katil bg air soh minum..terok..terok..terok..BUKE? oooo..wajibla tlg mak kt dapo ..kalo idakkkk, surela cik diah aku memeeetoooo...ooo emak, terima kasih ats pengorbanan mu.............zmn2 shm tinggi ni sronok g bazar..smbil membeli, smbil cuci mate..hehhehe kkdg jumpela member2 sekolah..abg2 senior..g bazar wajibla cecantik ok! hahahhahaha..terawih?? on n off je....ishk..ishkk..ishkk..

Ramadhan Sbg Seorg Isteri :
ooooooo...sgt tension diawl2 pose. sbb?!!! gua kene bgn sediakn sahur!!! waduhhhhhhhh..kol 4am dh bgn!! dpt plak suami yg sahurnye mcm berbuke! bertambah2 mkn sahur. WAJIB bgn sahur selame sebln...kurus.......maken kurus....Pose thn lps, usehe mendptkn Faheim rancak brjln..hehehhe..sbb doc ckp, pose adalah slh 1 cara utk memudahkn dpt zuriat..sbb bile suami istri brpuase, a*r *an* dan *vu* menjd pekat & kuat....tp???????? malu bile bgn sahur rambut basah! ahaksss!! pg2 dh mandi..xmandi kang xsubuh plak...BUKE?? wajibla jugak aku sediakn..msk spt biase...g bazar beli agar2 sbg pemanis mulut...kurma & susu menjd mknan wajib...dannnnnnnn...g terawih brsame suami...ohhh sgguh bahagieee...dpt plak brite kehadiran zuriat ketika tgh2 pose...brjln brpimpingan tgn brsame suami ke masjid...

Ramadhan Sbg Seorg Isteri & Ibu :
oooooooooooo...spt thn lps, sahur aku kene sediakn..kalo xde mknan sahur sang suami akn brmasam muke...kol 4am bgn..dh selesai kejot suami...dh mkn mandi sambil suami siap2kn ank ..tukar pampers, lap n tkr bj faheim..nk anta faheim ke cheras...sooo dr 4am aku taklaaaaaaa tdo2...BUKE?? sejak2 anta faheim ni..berbuke suami yg sediakn..oleh itu ape saje yg ade aku xleh demand..kalo suami rajin die msk, kalo xrajin n brduit p beli kt bazar...dan!!! kami bknla pasangan yg kalah dgn nafsu mkn..suami akn beli ape yg nk mkn jeeeeee...yg pasti licinnnnnnn..no buang2 mknan...if trlebih rajin, aku akn cube resepi2 baru...dgn harapan suami menjage ank ketika aku brperang didapo...Alhamdulillah dikurniakan anak yg xbyk ragam...faheim sekadar tgk jee aku kelukilir kt dapo..sesekali die pggel..senyum....ohhh sgguh bahagieeee... 'ibu xtahan ar eangok iyee enyum2 cmtu..' . Tak brkesempatan menunaikan solat terawih...kalo aku p kang sape plak nk tgk faheim...

Seminggu lg nk raya...kpd kekwn, selamat ari raya aidilfitri..ampun segala salah & dosa..halalkn mkn & minum....thn ni sgt excited nk raya sbb thn ni raya aku adaaaaaaaaaaaaaaaaa FAHEIM !!!! muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

No comments: