Monday, October 11, 2010

Mungkin....

* tgh stress..sbb kene submit 3months punye text contents about sex education for children latest by esok ! sbb esok or rabu meeting dgn Dr Ismail Thambi...oooooo...stress.... (cilok mase jap sbb waktu lunch ni..)


Rata2 kekwn yg tgh ngandung skrg..semer ngandung ank lelaki...yg baru2 lahir pon aku dgr ramai jugak ank lelaki....trmasukla aku yg dh berstatus ibu pd seorg ank lelaki usop faheim ku ensem...

kalo dulu....ramai anak pompuan...bile disebut2 ank pompuan mesti org2 ckp 'kiamat nk dekat..tu pompuan maken ramai'... 'nk kiamat dh la nieee'...tp skrg ramai plak ank lelaki...mase aku bersalin pon semernye boy..1 2 je girl...antare dialog aku brsame suami :

Aku : Yang...skrg ni ramai baby boy lak org dgr yg lahir. Dulu ramai girl..org kate kalo pompuan ramai meaning nk kiamat.....beh skrg ramai boy plak...xjadi kiamat kot dlm mase trdekat nie..

leh lgkan aku buat lawak...diikuti dgn gelak tawa aku yg menggilai nie..tp...aku terkesima bila suami jawab:

Suami : Maybe dlm mase 20thn akn dtg, bdk2 lelaki yg lahir nila antare tentera2 islam yg akan menentang yahudi..kafir....persiapan utk ari kiamatla nie...

erk....lawak aku td dibls dgn penyataan yg masuk akal jugak....MUNGKIN.....dan jika ditakdirkan Faheim ibu antara tentera2 islam itu....ibu redha....

No comments: