Friday, October 29, 2010

Pasangan ..


smlm dgr ceramah ustaz kazim psl pasangan...tinggi n rendah..gemok n kurus..cantik n huduhh..kiri n kanan..manis n pahit...hitam n putih....n aku?? suami (pendiam) n aku (membebelll jeee..)... sajakla tu kannnn?? hehhehehe

dulu..dulula..suami ade cite..slh 1 sbb nape die kawen ngan aku...diela cite eh..kalo die tipu, aku pn tipula jwbnye....hehhe..mase zaman2 kapel dulu..die ade blk kg..then tah sapela die jumpe..kwn ke ustaz ke sape tah..tanyela die bile nk kawen..n die ckpla dh jumpe (akula tuh!)..tp..tetttt..maybe die citela kot psl perangai aku nie..daaaaaaannnnnn yg aku pastii mesti die ckp aku suke bebel!! ..n..hamba Allah tu bg perumpamaan yg sgt best ! :

" kopi..kalau dgn kopi xsedap...pahit sgt, gula kalau dgn gula pon xleh..manis sgt...tp kalo kopi dgn gula...kan sedap.................."

hehehhehe..best kan?..n yg pasti akula kopi tu sbb gua itam dr die!! cehhh!!

kalo dipk2 blk..nape Allah jodohkn aku dgn dia..aku kuat bebel..die diamm...aku kurang2 sabar ..die sgt2 sabar..aku hitam die putih...

dan..kwn aku penah pesan mase lom kawen :

" kalau nk cr suami..biarla pengetahuan agama dia lg tinggi dr kita..sbb suami yg akan membimbing kita " ..oh sgt2la betul...

Dan Aku Bersyukur PadaMu, ALLAH..kerana memberikan jodoh yg terbaik utk Aku...

dan....aku tdk akan sesekali membiarkan suami aku menjadi dayus semate2 ingin cantik diluar sane...

No comments: