Sunday, January 28, 2007

BBQ Party !!!!

ari yg ku tunggu2...yeahhh..even arini aku penat sbb ade bengkel 6 jam..ku gagahkan jua diriku ini utk abehkn kelas tu. Alhamdulillah, tamat sudah..now aku juz perlu tggu lesen L aku kuar dlm mase 2 weeks. After diz baru start praktikal 8 jam....bapo lamo lak lg nie??!!! lantakla...janji aku puassss puas sbb aku dah laksanakan 2 kehendak aku utk bulan ni!! juz tggu endingnye jer camner.....eh aku nk cite psl lain!!

BBQ party...aku g umah akak manes dlm kol 8pm++ ngan c Arab! cam bisela...kalo ngan arab dh tentu2 aku kene kutok!! huh!! g mampos!!...smpai2 je akak manes tgh view itu video laaaaaaaa....aku xtgk sgt sobab ehhhhhhhh den sogan...mono tak nyo..c akak manes view muke aku dolu2!! dolu2 time xkenal erti cantek lg!! ehehehhehe!! tuik!!! sampai2 aku tros mkn...eh salah..aku cari die dulu..;)) ade2!! so sonang ati aku mkn...tp mlm tu die cam wat xreti je ngan aku. yaaaaaaaa maybe die jeles..jeles aku dtg ngan arab..xpela..jelas tu syg sgt la tuh! ;)) tp aku still leh handle jeles die. Its ok syg!! mlm tu aku xmkn byk sgt..yela perot aku baru nk elok..so aku tkot nk santak byk2 sgt..yg plg syok skali aku mkn die main gitar....syoooookkkkkkkkkknyeeeeeeeeeeeeeeee...plg best die nyanyi lagu selimut hati utk aku!! hehehehhehe best nyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..

pas mkn aku tlg akak manes basuh pingan..ye aarr aku dh janji ngan die..saket pinggang woooooo...mlm tu aku tido umah akak manes! mekaseh ler akak manes cam pepaham jerk..sbb akak manes ajak die tido skali! tp tula...akak manes sudah bocor rahsie kiteorg la!! akak manes ni..we all kan low profile...kan dh tak low dah! huh!! naseb we all ssaaaaayyyyyannnnnnnnggggggggg akak manes! manyak syok oooo tido impit2tan atas katil akak manes + lagu laut tu............kan dh kene perli ngan die..die ckpkan.."kiteorg yg jantan pon bgn awal!!" ;)) malu seh!! whut eva it is....luv u so much akak manes!! we gonna mish u very2 much!! nnt kite lepakkksssss lg eh!! take care eh!!

No comments: