Monday, January 22, 2007

Yeah !!!!

Pg td aku g amik ujian berkomputer utk dptkan lesen L..;)) yeah!!!!!!!!!!!! pass!!!!!!!!!! perggghh lege gile aku!! mane tak nyer.....bape lame dh aku xbace buku? bape lame plak aku xde amik pekse..baru mlm td aku study..pehtu plak..bile aku try jawab soklan2 yg ade, part demerit tu sure aku fail!!! mmg tkot gilela aku..so pg td aku juz nekad jerk, kuar umah langkah kanan n selawat byk kali....then niat utk lulus jerk..alhamdullillah...lulus pon. Mase En Rosley amik aku, guest whut?? aku jumpe membe lama!! Nama die Aidawati..membe mase sekolah rendah..ina sure kenal!! mase sekolah nerd jerk..sekali td jumpe..perggghhhh..lawa siot!!!!!! simple make up!! suke aku tgk muke die..tp Aida arini wat bengkel 6 jam..Aku sampai tmpt tu kol 9.30am++ punye ler ramaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! pehtu plak...semernye membace buku!!! aku mmg xnak bace!! malas dh nk tgk..naik muntah!!! bapak lame aku tunggu..dapatla kwn 1-2..sorg name shikin sorg nama sabariah!! lawa sabariah ni, pakistan!! dlm kol 11.40am , nama Shikin kene panggel.....tggl aku n sabariah...punyela nevesssssssssssssss....dlm kol 12pm c Shikin tu kuar...aku n sabariah gelak2 la dr jauh...bile aku tanye die ckp die fail..adussssssssss..pdhal membe bace buku td!! aku n sabariah dh takot gile2 dah!! yg c sabariah plak xabeh2 pegang buku die!! aku ckp.."xyah bace dah..mmg xmasuknye!!"..tup2 kol 12pm, nama sabariah plak kene pggel...tggl aku sorg..dlm kol 12.15pm nama aku plak...kirenye lewat sket dr sabariah...

Lepas bace Bismillah aku pon wat la ujian warne..lulus.....pehtu wat ujian mata..lulus...yg 2 ni kacang jerk!!! plg tkot masuk 50 soklan tuh..hamek!!!!!!!!! aku jawab dgn dade yg berdebar2!! siolla!! bahagian B psl lesen tu..perghhhh...konpius gile!!! bengang je aku!!! ade gakla yg aku termenung smbil tgk mase yg berjalan kat pc tu.......aku jawab jerk...dlm hati.."Ya Allah...lancarkan ujian aku ni...". Kol 12.30pm aku abeh jawab...n aku xnak langsung semak2 jawapan aku..sbb nnt wat aku lg was2..mmg aku budget aku fail laaa....skali bile aku klik button 'keputusan'..king!!!!!!!! 42/50 !! muahhaakkakakakakkka!!! atas pagar beb!!! ckop2 mkn!!! alhamdulillah!!!!!!!!! even atas pagar aku lulus ler gak..xde nk repeat2!! ni bkn soklan sape jawab penuh die pndai....ni skrg janji lulus !!! yeaaahh!!! lege beb!!!!!!!!! aku kuar bilik dgn senyuman..c sabariah xabeh2 lg..

Aku pon call En Rosley kate dh abeh..sambil tggu En Rosley, aku mkn...call mak bgtau aku lulus!! eceh!! cam amik SPM la plak!! then i called him......ehehehheheh...die yg teman aku mase menunggu...die sms aku...kirenye kurang gakla neves tuh...abeh je mkn..aku nmpk sabariah...sian die...die dpt 38/50 ...semer merungut sbb jawapan mmg konpius...pehtu plak..ramai gile yg fail!!! naseb aku lepas.....so sabariah..nmpknye kite jumpe time td jela...sure pasni kite xjumpe awak dah......gud luck girl!! ..so next week..27/1/07..aku amik bengkel 6 jam..3 jam ceramah..3 jam pegang streng!! yeahh!!! aku nk start dah!!! wey inaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....bile nk ajar aku cover streng!!! takot nie!!!!!!!!! so....lepas bengkel..g mkn2 umah akak manes!!!!!!!!!!!!! xsabar nyer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! so akan aku jdkan BBQ UMAH AKAK MANES sbgai motif utk aku abehkan bengkel aku scpt mungkin..kalo td aku jdkan JUARA LAGU sbgai perangsang utk epy2 mlm nie...next week BBQ !! yeah!!

So now...even dh mkn....aku nk mkn lg!!!!!! mak masak asam pedas ikan pari n rebus pucuk ubi..nk mkn + tgk tv + bareng dgn ati yg gumbiraaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! bye!!!!

No comments: