Wednesday, January 3, 2007

Dia

Sepjg aku kenal dia...mlm tula yg aku rase best sgt2...xtau nk ckp cmner.. yg pasti aku tak penah nk berpure2 ngan die...Mlm tu aku lepak ngan die sambil die main gitar n nyanyi utk aku..dgn suare die yg pelan n serak2 sket..khayal je aku dgr..n semer lagu2 yg die nyanyi semernye ade kaitan ngan prsaan dia kat aku...byk2 lagu yg die nyanyi..lagu Selimut Hati ni plg wat aku tersentuh...lepas aku terangkan kat die kenape aku xsedia nk wat hubungan ni lg serius..die juz ckp..'Aku Tunggu Kau' ... ayakkkkkkk!!!!!!!

Selimut Hati - Dewa

Aku kan menjadi malam malam mu..

Kan menjadi mimpi mimpi mu..
Dan selimuti hatimu..yang beku..

Aku kan menjadi bintang - bintang mu..
Kan s’lalu menyinarimu..
Dan menghapus rasa rindumu..yang pilu

AKU BISA UNTUK MENJADI..APA YANG KAU MINTA..
UNTUK MENJADI APA YANG KAU IMPIKAN..
TAPI KU TAK BISA MENJADI DIRINYA

Ak
u kan menjadi embun pagi mu..
Yang menyejukkan jiwamu..
Dan kan membasuh hatimu..yang layu

AKU BISA UNTUK MENJADI..APA YANG KAU MINTA..
UNTUK MENJADI APA YANG KAU IMPIKAN..
TAPI KU TAK BISA MENJADI DIRINYA

Tinggalkan sejenak lalumu..
Beri sdikit waktu..Kepadaku..tuk meyakinkan mu..

Aku kan menjadi malam malam mu..
Kan menjadi mimpi mimpi mu..Dan selimuti hatimu..
selimuti hatimu..
selimuti hatimu..
selimuti hatimu..
selimuti hatimu..
selimuti hatimu..
selimuti hatimu..

No comments: