Friday, January 19, 2007

Dia III



Ishhkk...apsal ni..even die depan mate aku pon aku still rindu die..;)) kalau aku nak..mmg aku leh dpt die...n die pon tunggu2 aku ckp bende tuh...aku rasela..tp ntahlaaa ..apsal aku nk biar hubungan ni cmtuh jerk...rase cam jahat sgt...nak aku lepaskn die...syg....tp...xkan aku nk biarkan die tunggu bende yg xpasti??!! dah terase mcm aku memainkan die plak...aku sdri xtau ape yg aku tunggu..maybe sbb perkare2 lame yg wat aku takot nk wat hubungan baru..takot kesilapan lama jd lagi....

yaaa..2 dari pengalaman yg lepas salah aku..tp....dorg xpk ke nape aku wat camtu? atau aku yg terburu2 dlm wat kptusan??!! atau mmg perempuan cancer cam nie??...bak kate auti lucy.."ketam mmg mengeletisss.." bkn niat aku nak buat ni camni..bukan niat aku nak suroh die tunggu..bkn niat aku nak memainkan persaaan die..apetah lagi niat nak memainkan hati die..xpernah wujud pon dlm hati aku nie..dulu..utk aku lupekan sorg lelaki, aku perlukan lelaki lain utk bantu aku lupe semer kenangan aku..so..aku xnak buat perkara yg sama lg. Aku xnak aku terime die semate2 nk lupekan 'saket' pd yg lama. Aku takot nnt syg yg wujud xikhlas..tu sebab aku biarkan hubungan ni camnie...biarla lama mane pon...aku nak rase sdri perasaan aku yg wujud utk die...perasaan yg wujud yg mmg btol2 disebabkan die..bukan disebabkn aku pakse or bukan disebabkan aku nk lupe yg lame.

Kekadang tu aku tension gak bile byk mulot yg ckp "xbaik buat die camtu..". Mmgla..tp sekurang2nye aku xtipu diri sendiri or diri die. Dulu mmg aku nk ignore...aku cm dah nekad aku nk ignore perasaan aku kat die..juz let go sape2 yg dtg..tp...maken aku nk biar..maken aku rindu, syg..seolah2 skrg cam susah utk aku lepaskan die...disebabkan xde kate putus jdnye bknla hak aku utk tahan die bersama aku ..n bukan hak aku jugak tidak lepaskan die kalo itu yg dia minta. Ahhhhhhhhhhhh....watpe aku nk risau2?? baru 2bln ++ aku kenal die..kire nk masuk 3 bln la...issshkkk..awal lg..tp apsal aku rase cam dah lame jerk?? maybe kiteorg perlukan mase yg lg lame kot utk kenal ati maseng2..

Nape aku suke die?? nape aku syg die?? n nape aku biar tergantung?? Aku suke die sbb care die..cool, low profile, diam jerk...xbyk karenah..cam leh debik2 jerk..tp xbermakne aku leh pijak pale die kan? then aku suke care die suke ape yg die suke...kuikuikuikui....Sbb ape aku syg die?? Sbb..die syg aku, aku dpt rase syg die kat aku, care die layan aku...die suke melayan! kekdg tu die yeee kan aje ape aku ckp..tu makne nye dh mls nk layan ler tuh! hahhahahah..kekdg tu aku saje2 jerk ..nk tgk ape feedback die..so far xde ler marah2 ke..xtaula kalo die control ke ape..bisela..manela tau lom tunjuk belang ;)) skrg ni bila aku pandang muke die mesti dlm hati aku berkate 'sygnye aku kat kau!!'..rase syg aku kat die dtg lmbat..baru skrg aku dpt feel tu..tu pon setelah ade lain yg dtg pd aku!! adusssssssssssssss.....so now xkan aku nk kene compare 2 ati nie??!!! malas dah aku!!! nape mesti aku kene wat pilihan cmnie??!! dulu pon kes yg sama....n disebabkan aku terburu2 aku tinggalkan yg lame utk yg baru..endingnyer? nyesal gakla!!! so now..aku amik keputusan...aku xnak terburu2 lg...biarla lame mane lg...janji kptusan aku utk 1 hari nnt xkan ade rase penyesalan lg....sampai bile ?? aku pon xtau.....

Sanggup ke die tunggu? takotnye aku kalo tetibe dah sampai mase aku bersedia utk hubungan tu..die plak yg dah pergi jauh....................................................ntahla..yg aku tau syg aku yg wujud utk die skrg xpenah aku wat2....leh caye ker??!! ko caye tak?!! ko rase tak ape aku rase skrg??!!!!!!!!!!!!

No comments: